maandag 25 juli 2016

week 4 #bloggersbootcamp

Karin vraagt om 16 dingen op te schrijven waar je dankbaar voor bent
Nou, sorry Karin, maar ik ga er geen 16 opschrijven...
Ik heb er namelijk maar 1 die belangrijk genoeg is om genoemd te worden, als ik ze bij elkaar moet gaan rapen komen we ver boven de 16 uit en verliezen ze voor mij hun betekenis.

Ik ben dankbaar voor alles wat het leven mij gegeven heeft...

Als het leven mij niet de lessen had gegeven die ik heb mogen beleven was ik nu een onwetende vrouw geweest.
Nu ik de lessen ter harte heb genomen en mijn les heb geleerd besef ik meteen dat er nog heel wat te leren is en dat er lessen zullen blijven komen.
Het mooie van levenslessen is dat je de antwoorden vaak in het leven zelf krijgt.
Niet op een presenteerblaadje, je moet ze wel ontdekken.
Dat heeft wat inzicht nodig en een open mind.
Ook dat heb ik mogen leren en ervaren...
Iets mooiers en belangrijkers kan ik mij niet voorstellen en hiervoor ben ik heel dankbaar...

6 opmerkingen:

  1. Prima invulling waar ik me helemaal in kan vinden ook al heb ik mijn invulling dan heel anders vorm gegeven.

    En ja... de spreuk geldt wel hè?
    Des te meer ik leer des te meer ik weet dat ik niets weet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi toch? ;-)

    bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt voor je onderwerpen! Ik vond het weer heel leuk om mee te doen. het geeft weer stof tot nadenken, aan sommige onderwerpen zou ik zelf nooit denken om over te schrijven en nu wel.
      Het geeft nog meer mooie inzichten ;)

      Verwijderen
  3. Wat een mooie invulling! Ik vond 16 ook al zo veel!

    BeantwoordenVerwijderen